FANDOM

Sezon 1
Seasononedvd
Yönetmen(ler)
Bilgi Yok
Yazar(lar)
Bilgi Yok
Yayınlanma Tarihi
Bilgi Yok
Bölüm №
IMDB Oyu
?/10
Konuk Oyuncular
None
Toplam Süre
Bilgi Yok
Bölüm Teşhisi
{{{teshis}}}
Zebra Faktörü
{{{zebra}}}/10

Sezon Yedi Bölümler:

  1. Now What?
   Sezonlar1234567

House (bir isimle House M.D.)ilk sezonuna 16 Kasım 2004'te aralıksız olarak 22 bölüm devam etmek üzere Amerika Birleşik Devletlerinde başladı. (Amerikan dizi sektörüne göre 20-24 bölüm tam kapasite çalışmak demektir) House, M.D. Sezon 1'in 1. kısım DVD'leri 1 Ağustos 2005 yılında çıkış yaptı.Bunu takip eden 2. kısım DVD'leri 27 Şubat 2006'da,4. kısım DVD'leri 28 Kasım 2006'da çıkış yaptı.

Ana RollerEdit

Hugh Laurie as Dr. Gregory House
Lisa Edelstein as Dr. Lisa Cuddy
Omar Epps as Dr. Eric Foreman
Robert Sean Leonard as Dr. James Wilson
Jennifer Morrison as Dr. Allison Cameron
Jesse Spencer as Dr. Robert Chase

Yan RollerEdit

Chi McBride as Edward Vogler (5 Episodes)
Sela Ward as Stacy Warner (2 Episodes)

Genel Bakış Edit

Dizinin kaderini belirleyen Pilot bölüm gerçekten seyirciyle iyi bir şekilde reaksiyona girmiş ki dizi uzun süredir devam ediyor.İlk bölümümüzde her amerikan dizisindeki gibi seyirciyi kendine bağlamayı hedefleyen bir senaryo varmış gibi gözüksede aslında dizinin çoğu bölümünün böyle olduğunu izledikçe anlayabilirsiniz.

İlk sezonda daha çok ana karakterlerimize değiniliyor.Yani House'un,Cameron'ın,Foreman'ın,Chase'in geçmişi ilk bölümlerin senaryolarını oluşturuyor.Sonra Cameron'ın House'a karşı artan ilgisi onları bir yemekte bir araya getiriyor.Fakat house her zamanki gibi house'luğunu yapıyor ve Cameron'ı kendinden soğutmayı başarıyor.Sezonun sonlarına doğru ise Kötü Adamımız veya Bölüm Canavarımız geliyor,Vogler.

Sezon'un sonlarında House'un başına bela olsada tehlikeyi birkaç sürtüşmeden sonra geride bırakıyoruz.

Previous season:
Pilot

Sezon 1
Next season:
Sezon 2